İngilizce-ÖYG ve İngilizce-Proje öğrencileri İngilizce Öğretmeni Hatice Buket YERELİ'nin rehberliğinde başladıkları altı haftalık İKLİM HAREKETİ PROJESİ (Climate Action Project) çalışmalarını tamamladılar.
151 ülkeden 3,400,000 öğrencinin yer aldığı İklim Hareketi Projesinde öğrencilerimiz;
-“hava durumu ve iklim” kavramları arasındaki farkları araştırdılar.
-Güvenilir iklim değişikliği uzmanlarının bir listesini oluşturarak, farklı uzmanların yaptığı “İklim değişikliği” tanımlarını incelediler.
-İklim değişikliğinin yerel düzeyde bitkiler, hayvanlar, hava koşulları ve insan faaliyetleri üzerindeki etkilerini araştırdılar.
-Ortak görüşme protokolü hazırlayarak yaşlı bir aile üyesi ile iklim değişikliğinin beraberinde getirdiği bölgesel sonuçlar hakkında görüşme yaptılar.
-İklim değişikliğinin yerel ve küresel düzeydeki etkilerini değerlendirdiler.
-Yeni bir tür sürdürülebilir okul hakkında yazı yazdılar ve resim yaptılar.
-Projenin web sayfasında dünyadaki diğer okulların yaptığı iklim hareketi çalışmalarını incelediler.
-Bireysel ve kuruluşlar/hükümetler düzeyinde çözümlerden bahsettiler.
-İklim Değişikliği ile ilgili çevrimiçi bir test hazırladılar. (wordwall.net/play/62276/511/540)
-Merkezimiz bahçesine bir limon fidanı diktiler.
-Ücretsiz EarthProject uygulamasından bireylerin iklim değişikliği ile olan bağlantısını öğrendiler.
-İklim değişikliğiyle olan kişisel bağlantılarını ve çözümlerini bir padlet’e yazdılar. https://padlet.com/hatbuk/personal-connections-to-climate-change-7kjbto8p9rp2pmiw
-Evlerine havayı temizleme ve geceleri oksijen sağlama özelliğine sahip bitkiler (Aloe Vera gibi, v.b.) diktiler.
@ClimateActionED
@TakeActionEdu
#ClimateActionEdu